Comunicat mèdic de Kounde
Ofert per

Comunicat mèdic de Kounde

El central blaugrana es va produir la lesió en l'empat al camp del Granada i és baixa i la seva evolució en marcarà la disponibilitat

Les proves realitzades han mostrat que el jugador del primer equip Jules Kounde té un esquinç al lligament lateral intern del genoll esquerre. És baixa i la seva evolució en marcarà la disponibilitat. Kounde queda desconvocat també dels seus compromisos amb la selecció francesa en aquesta aturada de Lliga.

Present en tots els partits del curs

En aquesta temporada 2023/24 el central francès havia acumulat presència en els 11 partits del FC Barcelona: nou de Lliga i dos de Champions, l'última al camp del Porto en el seu partit 50. Des de l'eix de la defensa, el 23 ha estat de la partida en deu ocasions.

Només en el partit al camp del Mallorca va sortir en els darrers minuts. Aquesta va ser la primera jornada on no va sumar els 90 minuts, igual que al Nuevo Los Cármenes, on va ser substituït abans de la mitja part per Ronald Araujo.

Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut